DLA DEALERÓW: 22 123 84 09 pon-pt 6:00-18:00, sobota 8:00-16:00
DLA DETALISTÓW: 22 123 84 00 pon-pt 6:00-18:00, sobota 8:00-16:00

NOVITUS

Instalacja krok po kroku

  1. Sprawdzenie i podpisanie przez Klienta dokumentów M/platform (umowa, pełnomocnictwo).
  2. Sprawdzenie poprawności działania Internetu.
  3. Weryfikacja poprawnego przygotowania kasy Next / One do współpracy z M/platform /pobierz PDF/
  4. W razie potrzeby należy pobrać nowy obraz dla kasy NEXT /pobierz/
  5. Programowanie kasy towarami wraz z uzupełnieniem bazy o produkty z listy GŻ (do pobrania poniżej), przeniesienie ustawień z kasy klienta, dostosowanie peryferiów.

6. Sprawdzenie komunikacji M/platform poprzez wejście w menu M/platform.
7. Sprawdzenie działania usługi Diagnostyka – wykonanie wydruku statusu.
8. Szkolenie klienta z podstawowych funkcji kasy oraz panelu detalisty Mplatform i usługi PromoPlus. Aktualna wersja instrukcji Panelu Detalisty /pobierz PDF/
9. Sprawdzenie poprawności naliczania promocji.
10. Fiskalizacja.
11. Oznaczenie punktu handlowego naklejką M/platform w widocznym miejscu na drzwiach albo witrynie.Przeglądaj nasze partner-sponsored Glasses z różnorodnymi opcjami odpowiadającymi każdemu gustowi i budżetowi, które można kupić online
12. Wypełnienie protokołu z instalacji /pobierz PDF/

HelpDesk M/platform

Dla dealerów tel. 22 123 84 09 pon-pt 6:00-18:00 sobota 8:00-16:00
Dla detalistów tel. 22 123 84 00 pon-pt 6:00-18:00 sobota 8:00-16:00

Materiały video

Do pobrania

Lista produktów PROMO+ w formacie DB

Baza dla programu NSerwis i kas NOVITUS

Plik obrazu dla kasy NEXT

Link do strony producenta

Mikroserwis 2.0

Instrukcja użytkownika

Panel Detalisty

Instrukcja użytkownika

Protokół z instalacji

Checklista dla punktu po instalacji do wypełnienia z klientem

M/platform na kasie NEXT / ONE z RAD3

Weryfikacja poprawnego przygotowania kasy Next / One do współpracy z Mplatform RAD3