Instalacja krok po kroku
Do weryfikacji połączenia z EDGE-API nie wolno używać polecenia "ping", gdyż będzie to skutkowało zablokowaniem adresu IP, z którego nastąpiło wywołanie.
Sprawdzenie czasu odpowiedzi można zrealizować za pomocą przeglądarki internetowej wchodząc na adres: https://edge-api.mparagon.pl/time
- Sprawdzenie danych Klienta w jego obecności podpisanie Klienta dokumentów M/platform (umowa, pełnomocnictwo)
- Sprawdzenie poprawności działania kasy
- Sprawdzenie poprawności działania Internetu
- Weryfikacja wersji oprogramowania kasy SIGMA
- Sprawdzenie komunikacji M/platform – dostępności menu usług po wybraniu menu M/platform na kasie
- Wgranie produktów oraz przeniesienie ustawień z poprzedniej kasy klienta, dostosowanie peryferiów (czytnik kodów)
- Wgranie produktów Grupy Żywiec z kodami EAN – aktualnej bazy towarowej dostępnej na stronie instalacje.mplatform.com.pl (nie jest konieczne jeśli klient ma w pełni zatowarowaną kasę i używa kodów EAN)
- Nauka klienta podstawowych funkcji kasy – niezbędnych do obsługi sprzedaży detalicznej, prezentacja menu M/platform na kasie w tym Promo Plus (promocje będą dostępne do pobrania na kasie dopiero po zaakceptowaniu ich w Panelu Detalisty)
- Fiskalizacja
- Prezentacja Panelu Detalisty (zalogowanie się z Detalistą na jego konto, do którego zaproszenie otrzymał przed instalacją, przejście menu). W razie problemów z dostępem Detalisty do Panelu Detalisty należy skontaktować się z infolinią M/platform
- Sprawdzenie z klientem czy usługa i kasa działa prawidłowo – poprawne naliczanie promocji
- Oznaczenie punktu handlowego naklejką M/platform dołączoną do kasy fiskalnej. Naklejka powinna zostać umieszczona w widocznym dla klientów miejscu na drzwiach albo witrynie.
Dla poprawności działania usług M/platform pamiętaj, że:
1. Kasy z M/platform muszą być podłączone do stabilnego łącza z internetem
2. W odniesieniu do bazy towarowej:
Prosimy zadbać o powyższe i zwrócić uwagę Detaliście na ww. aspekty
HelpDesk M/platform
Dla dealerów tel. 22 123 84 09 pon-pt 6:00-18:00 sobota 8:00-16:00
Dla detalistów tel. 22 123 84 00 pon-pt 6:00-18:00 sobota 8:00-16:00
Do pobrania
Lista produktów PROMO+ w formacie CSV
Lista z dnia 2022-07-18
Lista produktów PROMO+ w formacie XLS
Lista z dnia 2022-07-18
Lista produktów PROMO+ w formacie ELZAB
Lista z dnia 2021-03-12. Baza dla programów serwisowych i kas ELZAB
Sigma Branding v2.1
Program do zmiany konfiguracji dla kasy SIGMA
Sigma SD
Obraz karty SD dla kasy SIGMA. Zawiera NKS 4822 i RAD 3.4.42
Podłączenie kasy SIGMA do M/platform - skrócona
Krótka instrukcja podłączenia kasy SIGMA do M/platform
Podłączenie kasy SIGMA do M/platform - pełna
Pełna instrukcja podłączenia kasy SIGMA do M/platform
Podłączenie kasy SUNMI do M/platform
Instrukcja podłączenia elzAPP POS do M/platform
Podłączenie kas Jota i Mini Online do M/platform
Instrukcja podłączenia kas Jota i Mini Online do M/platform
Mikroserwis 2.0
Instrukcja użytkownika
Panel Detalisty
Instrukcja użytkownika
Protokół z instalacji
Checklista dla punktu po instalacji do wypełnienia z klientem